srijeda, 4. ožujka 2015.

Dobrodošli na "Divlja šparoga blog"

Dragi prijatelji, ljubitelji i berači divljih šparoga drago mi je da ste posjetili moju stranicu namijenjenu vama.

Dugogodišnji sam zaljubljenik i berač divljih šparoga i u tom dvadest i više godišnjem branju revno sam bilježila sve što se odnosilo na šparogu,tako da ću vas upoznati s porijeklom šparoge, vremenskim utjecajem na njen rast, rasprostranjenost po našoj obali kao i u jednom dijelu svijeta.

Pokušati ću vam predstaviti šparogu kao nježnu biljčicu moćne mame šparožine s njenim ljekovitim svojstvima, kao i receptima koje sam sama isprobala ili sam ih prikupila od dragih prijatelja i poznanika kao i njeno konzerviranje. Upoznati ću vas i s ljekovitim biljem koji je dobar pratilac šparoge ali i s onima koji nikako ne pašu uz nju.

Kako se kod nas sve više razvija svijest o očuvanju prirode postoje neka ograničenja u branju šparoge, tako da je  neke vrste zabranjeno brati.

Nadam se da ćete naći odgovore koji vas zanimaju a bilo bi mi drago da priložite svoj komentar.





3 komentara: